سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندیشه مایه عبرت گرفتن است و از لغزش ایمن می سازد و پشت گرمی می آورد . [امام علی علیه السلام]
حرفهای حسن اقا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» نها بازمانده یک کشتی

تنها بازمانده یک کشتی شکسته توسط جریان آب به یک جزیره دورافتاده برده شد،
او با بیقراری به درگاه خداوند دعا می‌کرد تا او را نجات بخشد، او ساعتها
به اقیانوس چشم می‌دوخت، تا شاید نشانی از کمک بیابد اما هیچ چیز به چشم
نمی‌آمد.
سرآخر ناامید شد و تصمیم گرفت که کلبه ای کوچک خارج از ساحل بسازد ....

تا از خود و وسایل اندکش را بهتر محافظت نماید، روزی پس از آنکه از
جستجوی غذا بازگشت، خانه کوچکش را در آتش یافت، دود به آسمان رفته بود،
بدترین چیز ممکن رخ داده بود، او عصبانی و اندوهگین فریاد زد: خدایا چگونه
توانستی با من چنین کنی؟


صبح روز بعد او با صدای یک کشتی که به جزیره نزدیک می‌شد از خواب برخاست، آن می‌آمد تا او را نجات دهد.


مرد از نجات دهندگانش پرسید: چطور متوجه شدید که من اینجا هستم؟

آنها در جواب گفتند:ما علامت دودی را که فرستادی، دیدیم!

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن 2020 ( جمعه 89/7/9 :: ساعت 8:29 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شب جدایی شرکت دل آواز
چهارمین نشانه سکته نیز مشخص شد
سم شیرین! باید بخوانید
هشدار عابر بانکی.
حکایت
از بیانات یک زن
سه راهبرد اصلی برای کاهش آلودگی هوای فضاهای درونی:
نوشته ای از گلم
نوشته ای از گلم
تنهایی
جنرال
آقایان: چطور در مشاجره با خانم ها پیروز شویم
نها بازمانده یک کشتی
مردمان یورتال
همسرداری
[همه عناوین(28)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 0
>> مجموع بازدیدها: 22122
» درباره من

حرفهای حسن اقا

» فهرست موضوعی یادداشت ها
خوب وبد . دهان دوخته . سلام . سلام بر مهدی . شنای دوستی . نجوای شبانه2 . نجوای1 .
» آرشیو مطالب
مرداد 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
.: شهر عشق :.
آموزش تست زدن کنکور
دهاتی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان










» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب