سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] تنگ چشمى همه بدیها را فراهم گرداند و مهارى است که به سوى هر بدى کشاند . [نهج البلاغه]
حرفهای حسن اقا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» هشدار عابر بانکی.


هشدار عابر بانکی.
دقت کنید.
مراقب باشید.
پنجشنبه یکی از عزیزانم به دستگاههای عابر بانک مراجعه کرده بعد از گذاشتن کارت و
وارد کردن رمز مبلغ برداشتی 200000 تومان را وارد و دریافت رسید را هم
زدم که بعد از چند لحظه کارت خارج شد و روی مانیتور نوشت درخواست شما
قابل اجرا نیست قبلا هم اون دستگاه سابقه این چنینی داشت کارت را برداشتم
و رفتم. امروز جمعه مجددا به همان دستگاه ای تی ام مراجعه کردم و داستان
روز قبل تکرار شد اینبار با انگشت در یچه خروج اسکناس را چک میکردم که
باز شد و مبلغ درخواستی انجا بود که بلافاصله رسید هم بیرون امد ولی با
دیدن موجودی تازه متوجه شدم که چه کلاهی به سرم رفته است. ظاهرا فرد یا
افرادی به درب خروج بول از دستگاه چسب مالیده بودن و ان دریچه بعد از
شمارش بول باز نمیشد و بهمین دلیل دستگاه بعد از خروج بول از محل نگهداری
ان دیگر قادر به برگرداندن ان به ان محفظه نبوده و از طرفی هم شاید در
سیستمش تعریف نشده که در چنین مواقعی چکار کند که فقط میتواند بنویسد
درخواست شما قابل اجرانیست و مسلما بعد از رفتن شخص دزد حرفه ای از راه
رسیده و براحتی با باز کردن دریچه اسکناسها را بر میدارد تا طعمه بعدی از
راه برسد ما که الکی 200 تومن از دست دادیم شما مراقب باشید و لطفا به
بقیه هم اطلاع بدین که ضرر نکنن



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن 2020 ( جمعه 90/2/2 :: ساعت 7:45 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شب جدایی شرکت دل آواز
چهارمین نشانه سکته نیز مشخص شد
سم شیرین! باید بخوانید
هشدار عابر بانکی.
حکایت
از بیانات یک زن
سه راهبرد اصلی برای کاهش آلودگی هوای فضاهای درونی:
نوشته ای از گلم
نوشته ای از گلم
تنهایی
جنرال
آقایان: چطور در مشاجره با خانم ها پیروز شویم
نها بازمانده یک کشتی
مردمان یورتال
همسرداری
[همه عناوین(28)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 2
>> بازدید دیروز: 5
>> مجموع بازدیدها: 22139
» درباره من

حرفهای حسن اقا

» فهرست موضوعی یادداشت ها
خوب وبد . دهان دوخته . سلام . سلام بر مهدی . شنای دوستی . نجوای شبانه2 . نجوای1 .
» آرشیو مطالب
مرداد 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
.: شهر عشق :.
آموزش تست زدن کنکور
دهاتی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان










» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب