سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سرزنش بسیار، دل ها را کینه ور می کند و یارانرا می پراکَنَد . [امام علی علیه السلام]
حرفهای حسن اقا
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» شب جدایی شرکت دل آواز

شب جدایی شرکت دل آواز

ای شب جدائی که چون روزم سیاهی ای شب
کُن شتابی آخر ز جان من چه خواهی ای شب
نشان زلف دلبری، ز بخت من سیـه تری، بـلا و غم سـراسری
تیره همچون، آهی ای شب
به هجر یار من، حدیث روزگار من، بری زکف قرار من
جانم از غم، کاهی ای شب
تا که از آن گُل دور افتادم خنده و شادی رفت از یادم
سیه شد روزم
بی مه رویش دمی نیاسودم به سیل اشکم گواهی ای شب
او شب چون گُل نهد ز مستی بـر بالین سر
من دور از او کُنم ز اشک خود بالین را تر
خون دل از بس خوردم بی او محنت و خواری بردم بی او
مْردم بی او
بی رخ آن گُل، دلم بجان آمد
دگر از جانم، چه خواهی ای شب



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » حسن 2020 ( یکشنبه 90/2/11 :: ساعت 7:10 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

شب جدایی شرکت دل آواز
چهارمین نشانه سکته نیز مشخص شد
سم شیرین! باید بخوانید
هشدار عابر بانکی.
حکایت
از بیانات یک زن
سه راهبرد اصلی برای کاهش آلودگی هوای فضاهای درونی:
نوشته ای از گلم
نوشته ای از گلم
تنهایی
جنرال
آقایان: چطور در مشاجره با خانم ها پیروز شویم
نها بازمانده یک کشتی
مردمان یورتال
همسرداری
[همه عناوین(28)][عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 4
>> بازدید دیروز: 8
>> مجموع بازدیدها: 22136
» درباره من

حرفهای حسن اقا

» فهرست موضوعی یادداشت ها
خوب وبد . دهان دوخته . سلام . سلام بر مهدی . شنای دوستی . نجوای شبانه2 . نجوای1 .
» آرشیو مطالب
مرداد 89

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان
.: شهر عشق :.
آموزش تست زدن کنکور
دهاتی

» صفحات اختصاصی

» لوگوی لینک دوستان










» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» موسیقی وبلاگ

» طراح قالب